IT NET Equipement este dedicată total pieţei româneşti de tehnologia a informaţiei şi comunicaţiilor. Oferă 'într-un singur pas' totala satisfaţie a clientului,împreună cu reducerea costurilor proprietăţii produselor, soluţiilor şi serviciilor furnizate, beneficiind de un puternic suport tehnic propriu şi internaţional.

Activitatea comercială, tehnică şi serviciile IT oferite sunt conforme cerinţelor de calitate şi legislatiei în vigoare. Acestea sunt conforme standardului ISO 9001:2000, societatea noastră fiind în curs de certificare a calităţii prin S.R.A.C. - Societatea Română de Certificare a Calităţii.
Protejăm natura prin respectarea celor mai înalte standarde de mediu.

Clienţii pot alege dintr-o gama largă de produse hardware, software, pentru reţele şi comunicaţii, servicii, soluţii, suport tehnic, comercial şi logistic.

Produsele hardware (calculatoare, componente, periferice, birotică, consumabile şi media), pentru reţele şi comunicaţii, software, provin de la cei mai cunoscuţi producători mondiali, înglobând cele mai moderne soluţii şi cele mai înalte standarde de calitate şi garanţie.

Servicile profesionale oferite includ: service şi suport tehnic hardware on-site şi on-return; contracte de service hardware şi software adaptate clienţilor, on-site; rezolvarea incidentelor software în medii Microsoft, Linux; instalări de reţele date şi voce; devirusări; extinderea garanţiei la produse Hewlett Packard, Lenovo; Internet; Centru de service autorizat.

Proiectăm şi oferim la cerere soluţii la cheie; referinţele cele mai importante cuprind: reţele de comunicaţii radio voce/date (WiFi) în benzile 2.4 GHz, 5.8 GHz ; reţele locale de voce/date cablate (LAN); reţele complexe (mixte) utilizând tehnologiile amintite, cu asigurarea securitatii datelor; conectare la Internet, implementări de firewall pe platforme Cisco , Microsoft, Linux; proiectare şi găzduire de pagini de web şi alte aplicaţii interactive moderne; soluţii de management al documentelor şi cunoştiinţelor (CRM); mesagerie în reţele LAN, metropolitane, regionale, naţionale, internaţionale, incluzînd fax, e-mail, SMS; aplicaţii de call-center şi help-desk; sisteme de alertare in cazul disfunctionalitatilor serviciilor monitorizate.

Suportul tehnic este disponibil în locaţia noastra din Bucureşti , la beneficiar, telefonic (help-desk), prin e-mail, fax, remote admin ( RDP , VNC , SSH ) şi interactiv prin paginile noastre de web sau ale partenerlor nostri direcţi, fabricanţii, vendorii şi reprezentanţele autorizate ale acestora din România sau internaţionale.

Livrările se fac prin mijloace proprii sau servcii de curierat rapid.