|
Proiectare, implementare si administrare
·
proiectare retele de calculatoare pentru spatiile de birouri ale
companiilor, locuinte; solutiile alese pot fi atat wired, cat si wireless;
·
configurare echipamente telecomunicatii, rutere linux, rutere
hardware CISCO, echipamente switching CISCO;
·
configurare solutii de garantari/limitari a traficului
metropolitan/extern;
·
configurarea servere de servicii (server transfer de fisiere,
server web, server email, server proxy, server de fisiere, server streaming
audio);
·
administrare servere de servicii (server transfer de fisiere,
server web, server email, server proxy, server de fisiere, server streaming
audio).
Monitorizare, audit
Monitorizarea si
auditul retelelor de calculatoare, a serverelor de servicii previn efectele
nedorite ale atacurilor informatice, ofera informatii importante despre
starea curenta a operatiunilor. Monitorizarea ofera informatii importante
pentru proiectele de dezvoltare a retelelor de calculatoare.
Consultanta
Ar trebui sa
apelati la serviciile noastre de consulanta daca doriti sa:
·
instalati o retea de calculatoare;
·
modificati reteaua deja existanta;
·
mariti nivelul de securitate al retelei si al datelor;
·
achizitionati echipamente IT&C pentru compania dumneavoastra.
|
|
|
Mentenanta
Acţiunile se pot desfăşura periodic, (săptămānal sau lunar) sau la cerereon-callşi
pot cuprinde:
-
Asistenţă tehnică software
-
devirusarea periodică
a staţiilor de lucru monopost, īn reţea şi a serverelor;
-
instalarea de
protecţii antivirus pe staţii, servere, īn reţele;
-
update săptămānal al
programelor antivirus;
-
rezolvarea alertelor
de viruşi, de cāte ori este nevoie;
-
instalarea sistemelor
de operare şi aplicaţiilor īn medii Microsoft, Linux;
-
download şi instalare
lunară de update-uri pentru programele instalate;
-
rezolvarea
incidentelor apărute ca urmare a folosirii necorespunzătoare a
programelor standard Microsoft, mail-ului, navigării pe Internet;
-
verificarea şi
īntreţinerea serverelor de comunicaţie, de aplicaţie, de fişiere;
-
instalarea de
aplicaţii comune īn medii Microsoft Windows ;
-
īntreţinere acces
Internet, instalare şi gestionare servere de e-mail;
-
instalarea şi
īntreţinerea unor soluţii de securitatea datelor.
-
Asistenţă tehnică hardware
-
se asigură pentru
orice produse comercializate curent de noi, chiar dacă au fost livrate
de alte firme;
-
service autorizat
on-site pentru orice echipamente IBM
�laptop, desktop,
staţii grafice, servere din grupa PSG (tehnologie Intel);
-
service pentru
palmtopuri, laptopuri, desktopuri, staţii grafice servere īn tehnologii
Cyrix, Via, AMD, Intel;
-
īntretinere
echipamente şi reţele voce/date de comunicaţii prin fir, fibră opticī,
radio;
-
intervenţii on-call
pentru echipamente hard;
-
asistenţă tehnică
telefonicī (help-desk) īn toate zilele lucrătoare, orele normale de
lucru;
-
verificarea şi
repararea lunară a echipamentelor periferice (monitoare, imprimante,
scanere, multimedia, surse de tensiune neīntreruptibile);
-
verificarea şi
īntreţinerea hardware a serverlor de comunicaţie, de aplicaţii, de
fişiere.
Situaţiile deosebite se vor trata separat.
Modul de lucru :
-
intervine īn termen de
o zi lucrătoare de la sesizarea scrisă de către Beneficiar a unei
defecţiuni;
-
rezolvă săptămānal,
lunar sau la cerere sarcinile prezentate;
-
periodic va informa
Beneficiarul despre starea serverelor şi căile de creştere a
fiabilităţii şi performanţelor;
-
se va conforma tuturor
regulilor legate de mediul de lucru impuse de Beneficiar la sediul
acestuia;
-
va procura toate
consumabilele şi piesele de schimb necesare (la cererea Beneficiarului);
-
asigură stricta
confidenţialitate asupra informaţiilor despre Beneficiar la care are
acces in urma acestui Contract şi la cerere va semna o Declaraţie de
Confidenţialitate;
-
asigură asistenţă prin
telefon, e-mail, fax, pentru probleme legate de I.T., hardware şi
software instalate la sediul beneficiarului;
-
va fi prezent minim 2
ore săptămīnal la sediul Beneficiarului;
-
va lucra mai mult de 2
ore dacă este necesar din motive tehnice sau la cererea Beneficiarului;
timpul de lucru suplimentar se aprobă de către Beneficiar.
Pentru
īndeplinirea īn bune condiţii a celor de mai sus, este necesar ca
beneficiarul să asigure:
-
va delega o persoană
cu drepturi depline legate de īndeplinirea Contractului de service;
-
va avea la fiecare
locaţie o evidenţă cu informaţiile legate se echipamentele şi soft-ul
implicate, inclusiv a incidentelor apărute;
-
va permite
Executantului acces liber la sediul şi la toate echipamentele prevăzute
īn contract;
-
să asigure energie
electrică şi materialele necesare bunei funcţionări a echipamentelor;
-
nu va permite
persoanelor neautorizate să intervină la echipamentele stipulate īn
contract;
-
va plăti un tarif orar
pentru timpul suplimentar lucrat, īn afara contractului.
Se pot
conveni clauze pentru durata contractului de service şi īncetarea
acestuia, cum ar fi:
-
contractul se poate
finaliza şi semna pentru o perioadă mai mare, după o perioadă de probă
de 3 luni;
-
durata acestuia se
poate prelungi automat cu un an dacă ambele părţi sunt satisfăcute īn
perioada de probă de trei luni
Executantul poate oferi suplimentar:
-
Pentru īnlocuirea
efectivă a unui PC, Beneficiarul va plăti la 25 / lună, la cursul de
schimb BNR la data facturării intervenţiei īn regim de urgenţă şi 25
/ lună chirie pentru fiecare PC de backup furnizat de Executant;
-
Piesele de schimb,
consumabilele şi alte materiale folosite pentru reparare sau upgrade,
care se vor plăti separat.
Termenele
de plată pot fi stabilite pentru intervale de trei luni, iar serviciile din
contract se vor plăti de regulă la īnceputul perioadei. Garanţii:
-
Executantul nu are
nici un fel de obligaţie īn timpul perioadei de garanţie a
echipamentelor sub contract īn cazul transportului, depozitarii sau
utilizării necorespunzătoare a acestora, aşa cum este prevăzut de
producătorii echipamentelor;
-
Executantul va asigura
aceeaşi garanţie pentru manoperă, componente şi echipamente ca cea
oferită de toţi producătorii de hardware şi software din Romānia.
Reguli de
protecţia muncii:
Beneficiarul va instrui Executantul īn legătură cu regulile de protecţia
muncii specifice, īn concordanţă cu legile existente, normele pentru
prevenirea accidentelor de muncă, bolilor profesionale, cu excepţia zonelor
de lucru delimitate prin īnţelegere scrisă, unde responsabilitatea cade īn
sarcina Executantului. Dacă nu există o īnţelegere scrisă, responsabilitatea
cade īn īntregime īn sarcina Beneficiarului. Īndatoririle ambelor părţi
legate de regulile de protecţia muncii şi prevenirea incendiilor se
stabilesc prin īnţelegere scrisă īntre ambele părţi īnainte de īnceperea
lucrului. Beneficiarul va marca zonele periculoase, cu noxe sau pericol de
explozie şi va īnştiinţa Executantul despre existenţa acestora. |
|