Pe scurt furnizam urmatoarele tipuri de servicii

  • Service hardware on-site şi on-return
  • Contracte service hard & soft la client
  • Rezolvare incidente software īn medii Microsoft, Linux
  • Proiectare , instalări si administare reţele voce / date
  • Configurare echipamente telecomunicatii, rutere , firewall-uri, echipamente de switching.
  • Devirusări
  • Extindere garanţii
  • Monitorizare si Audit
 
 

 

 Proiectare, implementare si administrare

 

·         proiectare retele de calculatoare pentru spatiile de birouri ale companiilor, locuinte; solutiile alese pot fi atat wired, cat si wireless;

·         configurare echipamente telecomunicatii, rutere linux, rutere hardware CISCO, echipamente switching CISCO;

·         configurare solutii de garantari/limitari a traficului metropolitan/extern;

·         configurarea servere de servicii (server transfer de fisiere, server web, server email, server proxy, server de fisiere, server streaming audio);

·         administrare servere de servicii (server transfer de fisiere, server web, server email, server proxy, server de fisiere, server streaming audio).

 

  Monitorizare, audit

Monitorizarea si auditul retelelor de calculatoare, a serverelor de servicii previn efectele nedorite ale atacurilor informatice, ofera informatii importante despre starea curenta a operatiunilor. Monitorizarea ofera informatii importante pentru proiectele de dezvoltare a retelelor de calculatoare.

 

  Consultanta

Ar trebui sa apelati la serviciile noastre de consulanta daca doriti sa:

·         instalati o retea de calculatoare;

·         modificati reteaua deja existanta;

·         mariti nivelul de securitate al retelei si al datelor;

·         achizitionati echipamente IT&C pentru compania dumneavoastra.

 

 
 

Mentenanta

 

   Acţiunile se pot desfăşura periodic, (săptămānal sau lunar) sau la cerere—on-call—şi pot cuprinde:

 

- Asistenţă tehnică software

  • devirusarea periodică a staţiilor de lucru monopost, īn reţea şi a serverelor;
  • instalarea de protecţii antivirus pe staţii, servere, īn reţele;
  • update săptămānal al programelor antivirus;
  • rezolvarea alertelor de viruşi, de cāte ori este nevoie;
  • instalarea sistemelor de operare şi aplicaţiilor īn medii Microsoft, Linux;
  • download şi instalare lunară de update-uri pentru programele instalate;
  • rezolvarea incidentelor apărute ca urmare a folosirii necorespunzătoare a programelor standard Microsoft, mail-ului, navigării pe Internet;
  • verificarea şi īntreţinerea serverelor de comunicaţie, de aplicaţie, de fişiere;
  • instalarea de aplicaţii comune īn medii Microsoft Windows ;
  • īntreţinere acces Internet, instalare şi gestionare servere de e-mail;
  • instalarea şi īntreţinerea unor soluţii de securitatea datelor.

 

- Asistenţă tehnică hardware

  • se asigură pentru orice produse comercializate curent de noi, chiar dacă au fost livrate de alte firme;
  • service autorizat on-site pentru orice echipamente IBM �laptop, desktop, staţii grafice, servere din grupa PSG (tehnologie Intel);
  • service pentru palmtopuri, laptopuri, desktopuri, staţii grafice servere īn tehnologii Cyrix, Via, AMD, Intel;
  • īntretinere echipamente şi reţele voce/date de comunicaţii prin fir, fibră opticī, radio;
  • intervenţii on-call pentru echipamente hard;
  • asistenţă tehnică telefonicī (help-desk) īn toate zilele lucrătoare, orele normale de lucru;
  • verificarea şi repararea lunară a echipamentelor periferice (monitoare, imprimante, scanere, multimedia, surse de tensiune neīntreruptibile);
  • verificarea şi īntreţinerea hardware a serverlor de comunicaţie, de aplicaţii, de fişiere.

 

Situaţiile  deosebite se vor trata separat.

 

Modul de lucru :

  • intervine īn termen de o zi lucrătoare de la sesizarea scrisă de către Beneficiar a unei defecţiuni;
  • rezolvă săptămānal, lunar sau la cerere sarcinile prezentate;
  • periodic va informa Beneficiarul despre starea serverelor şi căile de creştere a fiabilităţii şi performanţelor;
  • se va conforma tuturor regulilor legate de mediul de lucru impuse de Beneficiar la sediul acestuia;
  • va procura toate consumabilele şi piesele de schimb necesare (la cererea Beneficiarului);
  • asigură stricta confidenţialitate asupra informaţiilor despre Beneficiar la care are acces in urma acestui Contract şi la cerere va semna o Declaraţie de Confidenţialitate;
  • asigură asistenţă prin telefon, e-mail, fax,   pentru probleme legate de I.T., hardware şi software instalate la sediul beneficiarului;
  • va fi prezent minim 2 ore săptămīnal la sediul Beneficiarului;
  • va lucra mai mult de 2 ore dacă este necesar din motive tehnice sau la cererea Beneficiarului; timpul de lucru suplimentar se aprobă de către Beneficiar. 

 

Pentru īndeplinirea īn bune condiţii a celor de mai sus, este necesar ca beneficiarul să asigure:

  • va delega o persoană cu drepturi depline legate de īndeplinirea Contractului de service;
  • va avea la fiecare locaţie o evidenţă cu informaţiile legate se echipamentele şi soft-ul implicate, inclusiv a incidentelor apărute;
  • va permite Executantului acces liber la sediul şi la toate echipamentele prevăzute īn contract;
  • să asigure energie electrică şi materialele necesare bunei funcţionări a echipamentelor;
  • nu va permite persoanelor neautorizate să intervină la echipamentele stipulate īn contract;
  • va plăti un tarif orar pentru timpul suplimentar lucrat, īn afara contractului. 

 

Se pot conveni clauze pentru durata contractului de service şi īncetarea acestuia, cum ar fi:

  • contractul se poate finaliza şi semna pentru o perioadă mai mare, după o perioadă de probă de 3 luni;
  • durata acestuia se poate prelungi automat cu un an dacă ambele părţi sunt satisfăcute īn perioada de probă de trei luni

 

Executantul  poate oferi suplimentar:

  • Pentru īnlocuirea efectivă a unui PC, Beneficiarul va plăti la 25€ / lună, la cursul de schimb BNR la data facturării intervenţiei īn regim de urgenţă şi 25€ / lună chirie pentru fiecare PC de backup furnizat de Executant;
  • Piesele de schimb, consumabilele şi alte materiale folosite pentru reparare sau upgrade, care se vor plăti separat. 

 

Termenele de plată pot fi stabilite pentru intervale de trei luni, iar serviciile din contract se vor plăti de regulă la īnceputul perioadei. Garanţii:

  • Executantul nu are nici un fel de obligaţie īn timpul perioadei de garanţie a echipamentelor sub contract īn cazul transportului, depozitarii sau utilizării necorespunzătoare a acestora, aşa cum este prevăzut de producătorii echipamentelor;
  • Executantul va asigura aceeaşi garanţie pentru manoperă, componente şi echipamente ca cea oferită de toţi producătorii de hardware şi software din Romānia. 

 

Reguli de protecţia muncii: 

Beneficiarul va instrui Executantul īn legătură cu regulile de protecţia muncii specifice, īn concordanţă cu legile existente, normele pentru prevenirea accidentelor de muncă, bolilor profesionale, cu excepţia zonelor de lucru delimitate prin īnţelegere scrisă, unde responsabilitatea cade īn sarcina Executantului. Dacă nu există o īnţelegere scrisă, responsabilitatea cade īn īntregime īn sarcina Beneficiarului. Īndatoririle ambelor părţi legate de regulile de protecţia muncii şi prevenirea incendiilor se stabilesc prin īnţelegere scrisă īntre ambele părţi īnainte de īnceperea lucrului. Beneficiarul va marca zonele periculoase, cu noxe sau pericol de explozie şi va īnştiinţa Executantul despre existenţa acestora.